måndag 7 november 2011

Tvillingpaket!


Jag fick en väldigt rolig beställning häromveckan. Jag helt fria händer att skapa och sy till två nyfödda tvillingflickor. Paketet skulle ges bort från kollegorna till mamman. Jag försökte ha en hyfsad röd tråd, så det inte blri alltför brokigt. Det här är alla produkterna på en bild. Jag ska försöka "plocka isär" det lite...


Till en av flickorna blev det rosa molntyget i dregglis, mössa och flärpfilt. Till det en rosa napphållare med röda flugsvampar.

Till den andra flickan blev det röda molntyget på dregglis, mössa och flärpfilt och napphållare med flugsvampar, fast på en brun/grå ton i botten.

Sen var jag ju bara tvungen att få in lite av mina favoritapor! Det blev ganska mycket...längst bak ett lite större blöjfodral, så många blöjor får plats.

Självklart ville jag skicka med min senaste produkt; iBurp till dem. Så de får sin egna lapp att kräkas mot ;)

iBurparna hade vit och rosa frotté på baksidan och vita kantband runtom. 

Bältesmuddar är trevligt och piffar upp annars så tråkiga bilstolar eller vagnselar.

Till slit en haklapp till dem vardera, med tryckknapp i nacken och vita kantband runtom. Perfekt när de börjar med smakisar när de blir lite större!

Detta var min största enskilda beställning, väldigt roligt att sy med helt fria händer och jag tyckte det blev riktigt bra.

Hoppas den nyblivna mamman gillar det och att allt kommer till användning!


4 kommentarer:

Jennie Karlsson sa...

Underbara paket, jag hade blivit jätte nöjd och det tror jag mamman till dessa också kommer att bli.

Style by M.O.M. sa...

Tack Jennie, vad roligt att höra! Ja, jag hoppas att alla prylar kommer till användning!

Ha det gott!

/karin

Eva in Athens, Greece sa...

Underbart presentpaket! Så smart med sådana kräklappar!

Style by M.O.M. sa...

Tack snälla Eva!

Ja, jag är nöjd och får framförallt beröm för namnet ;) iBurp låter bättre än kräklapp ju.

Det gäller att kräkas med stil...