söndag 12 februari 2012

Röda mössor

Det är lite tyst från mig just nu. Jag har börjat jobba heltid på nytt jobb, vilket tar en del tid i anspråk och på kvällarna är jag trött. De få timmarna jag har med barnen försöker jag spendera med dem och inte vid symaskinen. Därför tar även beställningarna lite längre tid än tidigare, men hoppas det går bra!

Jag sydde upp några röda mössor för ett tag sedan. Dessa är fodrade med fleece och finns till försäljning. Maila mig på stylebymom@gmail.com

Söta och färgglada djungeldjur på klarröd botten. Storlek  44-46, passar till 1-åringar, ungefär.

 Campingsemester, svart, glatt tryck på klarröd botten. Storlek  44-46, passar till 1-åringar, ungefär.

Gula bin på klarröd botten. Storlek 40-42, passar 3-6 månader, ungefär.

Matcha med en dregglis i halsen!



2 kommentarer:

Jenny sa...

Känner igen det där, när jag jobbar mycket hinner jag knappt sy någonting! Fina mössor :)

Style by M.O.M. sa...

Tack Jenny! Nej, och i kombination med sjukdomar i hela familjen blir det ännu mindre tid. Men det kommer ju tillbaka, tröstar jag mig med ;)

/karin