söndag 15 januari 2012

Grannmössor


Jag har två grannar i min ålder. Trevliga tjejer båda två. De besökte mig på julmarknaden och handlar och beställer av mig, vilket så klart också är trevligt! Nu behöver de nya mössor! Den ena ville ha den sista biten av det underbara velourtyget i rosa med röda stjärnor. Man blir inget annat än glad av det tyget. Mjukt och mysigt. Hennes man hade dessutom tagit hennes tidigare beställda mössa med dryga ugglor så det var dags att få ha något i fred.

Den andra granntjejen valde samma tyg som jag ha på min mössa, det supersnygga violtyget med mina favoritfärger. Det känns otroligt fräscht och fint tycker jag.

Tack snälla Lotta och Camilla, hoppas ni blir nöjda med mössorna!

2 kommentarer:

Eva in Athens, Greece sa...

Supermysiga! Hoppas hon får ha den mössan ifred för sin man nu...! Man kan aldrig veta nuförtiden när rosa är modernt även för män.
Ha en fin helg!

Style by M.O.M. sa...

Tack Eva, ja, jag tror nog inte att han klär så bra just i den rosa.

Ha det gott!

Kram Karin