onsdag 7 december 2011

Nytt material för mina prylar

Jag har, med svägerskans hjälp, beställt nya stickers och klädlappar med tvättråd. 

Jag beställde från Moo, det gick fort, jag fick allting på två veckor, utan att beställa "fast delivery". Urfina stickers, där en snygg detalj som Petra fixade var den lilla söta foten på tösabiten, som sticker fram i ramen. En sån detalj gör ju hur mycket som helst, tycker jag.

Små minikort med tvättråd och kontaktuppgifter, med loggan på framsidan. Jag gjorde hål i dem, snöre i och så sätts de på prylarna jag sytt.


Efter julmarknaden måste jag beställa fler minicards för alla 40 graders tog slut. Min käre man gjorde ett hästjobb med att tagga alla mössor och prylar!

4 kommentarer:

Jennieshemochhjartan sa...

Ursnyggt!

Jenny sa...

Vilka fina!

anna of sweden sa...

Åh, så himla fint! Det ser väldigt proffsigt ut!
Vad roligt att det går bra för dig!

Du, jag har förresten utmanat dig på min blogg idag. :)

Style by M.O.M. sa...

Tack ska ni ha, det värmer att höra. Det blir till att beställa nya för 40-graders lapparna är redan slut!

Anna, jag antar utmaningen när jag är tillbaka i vinterverkligheten igen. Just ni är jag i paradiset och njuter lite istället ;)

Kram på er!