måndag 11 april 2011

Nyhet: Brödförvaringskorgar

Nu har jag provat på att sy en ny produkt. Det funkade bra och finns nu till försäljning. En perfekt gå-bortpresent eller köpa till sig själv. En brödförvaringskorg i trevliga mönster och kombinationer.
 
Dessutom finns i varje korg en vetevärmare i botten som är uttagbar. Värm 2 minuter i micron innan brödet eller bullarna är klara. Vetevärmaren gör så att brödet håller sig varmt och känslan av nybakat sitter i längre.

Sydde upp en i Skånetyget och en i mer "shabby chic-stil". Finns nu att köpa, 250 kr plus frakt. Just dessa korgarna har en diameter på 23 cm. Vill man ha mindre går det givetvis att beställa.

4 kommentarer:

Beatrice sa...

Jippi! En sån vill jag beställa!! Har du fler tyger?
Kram Beatrice

Style by M.O.M. sa...

Tack Bea, ja det finns fler tyger, kolla på fliken med "Tyg Övriga" så kan du välja där!

Kram K

Carola sa...

Men vilken smart idé! Jag ska kolla in de andra tygerna jag också :)

Ulrica sa...

Hej,
Jag undrar vara om det enbart är tyg, eller om du stadgat upp korken med något.
Tack på förhand!

Ulrica
ps. svara gärna i min blogg!